Helios Solutions

loading icon
Slide backgroundimage
Raja Speet
project managers
Jouw project managers in India
helpen de communicatie en culture
barrières te overbruggen
Bastiaan Terhorst

Is uw Mobiele landingspagina geoptimaliseerd voor meer conversie?

De taak van een mobiele landingspagina is om voldoende informatie te leveren aan bezoekers om ze te converteren in een koper, met gebruik van minder ruimte. De elementen op de landingspagina moeten altijd wrijvingen vermijden. Wrijving kan echt of gepercipieerd zijn. De wrijving kan het bedrijf enorme verliezen opleveren in termen van verkoop en loyale klanten; dit moet ten alle tijde worden vermeden.

Mobile Landing Page

Het apparaat:

Het kleine apparaat dat wordt gebruikt is de eerste wrijving waarmee gebruikers geconfronteerd worden. Er is geen twijfel dat de wrijving lager is op desktops dan op mobiele apparaten. Gebruikers kunnen meer gedetailleerde informatie zien op desktops dan op mobiele telefoons. Hierdoor is het minder waarschijnlijk dat aankopen worden gedaan via smartphones. Deze kleinere schermen worden meestal gebruikt om te surfen op het internet en om onderzoek te doen, voor een transactie kiezen gebruikers andere apparaten met grotere schermen.

Laadtijd:

Als de pagina langzaam wordt geladen op mobiele apparaten zorgt dat voor meer wrijving onder de gebruikers waardoor ze de site verlaten. Sommige apparaten hebben gewoon geen capaciteit om alle informatie te verwerken en te weergeven. Daarom is het essentieel om de pagina te optimaliseren en informatie simpel te houden waardoor informatie sneller geladen wordt en hiermee wordt voorkomen dat klanten geirriteerd raken.

Optimaliseren van afbeeldingen:

Afbeeldingen die worden gebruikt voor de desktop kunnen een grotere bestandsgrootte aan. De grootte van de afbeeldingen moet aangepast en verkleind worden om te passen binnen de kleinere schermen van mobiele apparaten. Zorg ervoor dat de afbeeldingen die gebruikt worden sneller laden en van betere kwaliteit zijn zodat gebruikers niet weggaan.

Leesbare inhoud:

Inhoud die niet leesbaar is frustreerd gebruikers het meest. Om op een site te blijven die niet eens leesbare inhoud kan weergeven heeft geen enkele zin. Zorgen ervoor dat de lettertypen en lettersoort worden gecontroleerd om te kijken of het wel goed werkt en er goed uitziet op een kleiner apparaat, veel belangrijker is nog dat het leesbaar moet zijn.

Volg deze stappen om wrijving onder de gebruikers te voorkomen.

Neem contact op met ons op als u een Responsive Design Specialist wilt huren voor uw website Development Project en voor meer informatie bezoek http://helios-solutions.nl/website-ontwikkeling-agency/

Related Articles

In-house Web Development tegenover Outsourcen: wat zijn de risico’s en wat levert het op?

  • May 4, 2018

Heeft u een eigen website? Het niet hebben van een website, in dit digitale tijdperk, betekent dat je een belangrijke […]

Top 5 trends die de UI vormen in 2018 en daarna

  • February 22, 2018

Het design landschap van de UI is zeer bewegelijk. Om concurrerend te blijven in deze snel veranderende omgeving moet je […]

In 2018 op zoek naar een efficiënte CMS? Dit moet je beslissen!

  • January 19, 2018

Het einde van het jaar is voor elk bedrijf een perfect moment om het jaar te evalueren, om lessen te […]

Leave Comment